Vapaana olevat ajat ennen 18.6. alkavaa kesälomaa (lista päivitetty 2.6.):
- Ma 7.6. klo 9.45
- Ti 8.6. klo 9.15 ja klo 12.15
- Ma 14.6. klo 16.00
VARAUKSET p. 041 3131 001 tai info@elainfysiomonita.fi

31.5.2021
Sähköpostiosoitteeni on muuttunut. Uusi sähköpostiosoite on info@elainfysiomonita.fi
Terv. Mona

29.5.2021

Koirahieronta Monita muuttuu Eläinfysio Monitaksi. Eläinten fysioterapian erikoistumisopintojen myötä muuttuu myös yrityksen nimi. Jo tuttuja ja uusia koira-asiakkaita palvelen hieronnan saralla kuten aiemminkin ja samoissa toimitiloissa Tuusulassa. Opiskelujen edetessä, tietojen ja taitojen karttuessa pystyn hyödyntämään työssäni koko ajan paremmin eri fysioterapiamenetelmiä niin koti- ja urheilukoirille, neurologisille asiakkaille sekä leikkaukden jälkeisille kuntoutujille. Hinnat pysyvät samana opiskelujeni ajan tämän vuoden loppuun asti,
Lämpimästi tervetuloa Eläinfysio Monitaan!

OLEN KESÄLOMALLA 18.6. - 18.7.2021. Hyvää kesää!

11.3.2021

Puhelinnumeroni on muuttunut ja minut tavoittaa tästä eteenpäin numerosta 041 3131 001.

RAKKAUTTA TASSUILLE

Koirahieronta Monitasta saatavilla LovePaws® -tassuvahaa.

LovePaws® ennaltaehkäisee ja hoitaa tehokkaasti karheat ja kuivat kovettumat, halkeamat ja haavat anturoissa. Tassuvaha sopii antibakteeristen ainesten ansiosta erinomaisesti pienten ihotulehdusten, kuten hotspotin ja haavojen hoitoon.

LovePaws® -tassuvaha muodostaa anturoihin suojaavan kalvon, tekee tassuista ihanan sileät ja pitää vauhdikkaimmatkin tassut kunnossa!

Tassuvaha on täysin kotimainen ja luomu. Se on turvallinen käytettäväksi kaikille koirille.

TIETOA HANDY CURE S´ ® -LASERHOIDOSTA

Hoitavalla laserilla helpotusta kipuihin

Mitä on hoitava laser?

Handy Cure on matalatehoista laserterapiaa hyödyntävä laite (Englanniksi low-level laser therapy = LLLT= ). Laite yhdistää hoidossa matalatehoisen lasersäteilyn, näkyvän punaisen valon ja staattisen magneettisen säteilyn.  Handy Cure s´®  laserissa on tehokas 25W:n laserdiodi ja laservalon aallonpituuksien ja taajuuksien vuoksi laitteella päästään hyvin syvälle.

LASERHOIDON ETUJA:

- Lievittää kipua ja särkyä
- Lisätä verenkiertoa ja kiihdyttää aineenvaihduntaa
- Stimuloi immuunijärjestelmää
- Edistää kudosten paranemista mukaan lukien retkahdusvammat
- Nopeuttaa haavojen paranemista ja hyytymistä
- Vähentää tulehduksia
- Vähentää turvotuksia
- Vähentää kipu- ja tulehduskipulääkkeiden tarvetta

MILLOIN LASERISTA OLISI APUA SINUN KOIRALLESI

Jos koirallasi on esim. nivelrikko, rasitus- tai jännevamma, lihasvaurio, tulehdustila tai leikkaushaava. Jos koiralla on niin kipeät tai kosketusarat lihakset, ettei perinteisellä hieronnalla päästä auttamaan, voidaan alkuun antaa laserhoitoa, jolla elvytetään kivuttomasti kipeää aluetta.

LASERHOITOA voidaan antaa yksittäisenä hoitomuotona tai yhdistää hierontaan. Laserhoitoa suositellaan annettavan 3-6 kerran sarjana. Hoito on ns. kumulatiivista eli sen teho paranee hoitokertojen myötä. Krooniset vaivat vaativat yleensä akuutteja pidemmän hoitojakson. Kroonisissa vaivoissa laseria suositellaan ylläpitohoitoon (esim. 1x/kk:ssa)

LASERHOITO SISÄLTYY HIERONNAN HINTAAN. Erikseen varattuna yksittäisen laserhoidon hinta on 20€ / 15 - 25min. Laserhoidon sarjakorttihinnat löydät Hinnasto -valikoista

Handy Cure s´® on virallisesti hyväksytty CE sertifikaatilla. Laite täyttää myös Suomen säteilyturvakeskuksen (STUK) ja Valviran kriteerit.